۰۸ اردیبهشت ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

نمایندگی انواع برندهای فروش عمده رنگ مو/ فروش عمده پودر دکلره/ مرکز پخش اکسیدان

نمایندگی انواع برندهای فروش عمده رنگ مو/ فروش عمده پودر دکلره/ مرکز پخش اکسیدان

آیا می دانستید رنگ مو ابتدا در سال 1909 تولید شد و هر ساله تعداد خانم هایی که به رنگ کردن موهایشان علاقه دارند در حال افزایش است؟ باید بگوییم که براساس آمار و ارقام های مشخص شده، امروزه 75 درصد از خانم ها برای جذابیت بیشتر از رنگ مو یا محصولات جانبی رنگ مو مانند اکسیدان و دکلره استفاده می کنند. بنابراین می توان کسب و کارهای مربوط به رنگ مو را به نوعی جزو کسب و کارهای پرسود خواند. اما در این سبک کسب و کار یک معضل مهم وجود داشته باشد. آن هم انتخاب یک منبع و مرجع مناسب برای تامیین نیازهای این کسب و کار است.

بهترین منبع محصولات زیبایی

در ابتدا گفتیم که به دلیل سود بالای فروش محصولات زیبایی افراد زیادی به این کسب و کارها روی آورده اند و قطعاً این کسب و کارها نیاز به یک مرکز فروش عمده محصولات زیبایی دارند. چه مرکزی بهتر از فروشگاه عمده ایراندخت. فروشگاه عمده ایراندخت با داشتن چندین سال سابقه فروش عمده محصولات زیبایی و کسب تجربه در این زمینه توانسته است برای خرید مشتریان عمده محصولات زیبایی، بستری مناسب را فراهم کند. ایراندخت با در نظر گرفتن سودی اندک در ازای فروش محصولات، جهت بهبود شرایط اقتصادی و رضایت مشتریان اقداماتی کرده است. ایراندخت قابلیت دارد تا همه ی برندها اعم از ایرانی و خارجی را برای مشتری ها فراهم نماید که، مشتری گستره انتخاب بیشتری داشته باشد.

فروش عمده انواع برند در مجموعه ایراندخت

در مجموعه ایراندخت مشتری می تواند هر برندی که بخواهد را پیدا کند. برندهایی مثل آلبورا که یک برند ایرانی و قوی است تا برندهای خارجی مانند L`oreal که جزو برندهای شناخته شده هستند در این سایت موجوداند. فروشگاه عمده ایراندخت با ارائه بیش از 100 برند برتر رنگ مو و محصولات جانبی آن نشان داده است که یکی از پیشگامان عرصه فروش عمده رنگ مو می باشد. برندهای دیگر مانند برند پروکسی، مدیا، بیجوریکا، آوایی، نیوپرستیژ، والانسی، لورینت، بیس کالر، سیلک، لیدی، دیفرنت، بلگا، تاکوری و هزاران برند دیگر نیز در این دفتر فروش عمده یافت می شوند.

نمایندگی انواع برندهای فروش عمده رنگ مو/ فروش عمده پودر دکلره/ مرکز پخش اکسیدان

فروش عمده رنگ مو ارزان

اگر شما هم به دنبال یک رنگ موی ارزان قیمت هستید تا بتوانید با سود بیشتری آن را بفروشید، راه حل شما دست مجموعه ایراندخت است. مجموعه ایراندخت با داشتن بیش از 100 مدل برند مختلف از رنگ موها، برای هر بودجه ای امکان خرید را فراهم اورده است. فرقی نمی کند که شما می خواهید اجناس گران قیمت و برندهای خیلی معروف بخرید و یا اجناس ارزان و برندهای معمولی را. ایراندخت برای هر دو نوع خرید محصول بقدر کافی موجود دارد. وجود کامل کاتالوگ هر رنگ مو هم باعث می شود تا شما بتوانید با فراق بال و بدون آن که اجناس تان ناقص باشد خرید کنید.

فروش عمده پودر دکلره مرغوب

از دیگر خدماتی که نمایندگی ایراندخت به مشتریان ارائه می دهد فروش عمده پودر دکلره های مرغوب است. برای یک مشتری چه مصرف کننده و چه فروشنده فرقی نمی کند، مهم است که پودر دکلره ای که خریداری می کند مرغوب و با کیفیت باشد. زیرا پودر دکلره در صورتی که کیفیت خوبی نداشته باشد می تواند آسیب های فراوانی را برای مو ایجاد کند. حال فرض کنید که شما مرکزی را پیدا کنید می توانید پودر دکلره های مرغوب از برند دلخواه تان را با پایین ترین قیمت ها نسبت به سایر مراکز فروش عمده خریداری کنید. دیگر از این بهتر نمی شود.

فروش عمده اکسیدان ارزان قیمت

اکسیدان ها هم مانند رنگ موها از محصولات پر طرفدار هستند که هم افراد مصرف کننده (قشر آرایشگر) و هم افراد فروشنده 0قشر مغازه دارها) خرید عمده ان را انجام می دهند. اکسیدان ها معمولاً مکمل رنگ مو هستند و از همان برند رنگ مو خریداری می شوند تا بتوانند عملکرد خوبی را به همراه داشته باشند. هر چند که قیمت ها در این مرکز نسبت به مراکز دیگر ارزان تر است اما کیفیت ها همان کیفیت های اصلی برند هستند و هیچ فرقی نمی کنند.

چرا قیمت های ایراندخت از مراکز دیگر کمتر است؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که علت قیمت مناسب در مرکز ایراندخت چیست. دراینباره باید بگوییم که مرکز فروش عمده ایراندخت بطور مستقیم و بدون هیچگونه واسطه محصولاتش را مستقیماً از کارخانه تهیه می کمند. به همین علت هم است که هزینه های اضافی در این بین ازمیان می روند و در نهایت می تواند محصولات را با سود کمتری برای فروش ارائه دهد. نکته دیگر این است که، بطور کلی سیاست فروش مرکز ایراندخت همان سود کمتر است.

ارسال کالاها چند روزه است؟

این که کالاها چند روزه ارسال می شوند، با توجه به میزان بار خریداری شده و مسافتی که باید طی شود می تواند متغیر باشد. برای مثال اگر فردی در شهرهای اطراف مانند کاشان سفارش داشته باشد، قطعا در زمان کوتاه تری محصولاتش را دریافت می کند نسبت به فردی که از شهرهای جنوبی سفارش دارد. بطوری کلی می توان بیان کرد ایراندخت در هر نقطه از ایران که باشید سفارش تان را ثبت و در سریع ترین زمان ممکن برای تان ارسال خواهد کرد.

آیا قبل از خرید امکان دریافت مشاوره وجود دارد؟

بله. شما می توانید برای این که خریدی بسیار راحت تر و صحیح تر داشته باشید، قبل از آن که خریدتان را ثبت کنید، با تیم حرفه ای ایراندخت تماس داشته باشید و از مزیت مشاوره رایگان این مرکز بهره مند شوید. کارشناسان فروش ایراندخت با بیش از 15 سال سابقه فروش راهنمایی تان می کنند تا براساس بودجه، هدف و شرایط تان خریدی در راستای مثبت داشته باشید. این مشاوره کاملاً رایگان ارائه می شود.

جمع بندی

در انتهای مقاله می خواهیم بگوییم که فروشگاه عمده ایراندخت با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، به مشتریان خود امکان خرید و تأمین نیازهای روزمره و تجاری شان را فراهم می‌ کند. این فروشگاه از رنگ موهای با کیفیت بالا به عنوان یکی از محصولات برجسته خود استفاده می‌ کند، هر چند که همه موجودی این دفتر با کیفیت و با اصالت هستند. این مرکز همچنین با تمرکز بر روی محصولات با کیفیت، ارزان، با اصالت و متنوع تواسته است مشتریانش بتوانند نیازهایشان را بطور اقتصادی تر رفع نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰