۱۴ اردیبهشت ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

آموزشگاه کنکور در کرج + بهترین موسسه کنکور کرج کجاست؟

آموزشگاه کنکور در کرج

ما هر ساله شاهد آن هستیم که دانش آموزان بسیار قوی در آزمون کنکور مردود می شوند. دانش آموزانی که در تمام طی سال تحصیلی بطور دقیقی مطالعه انجام می دهند و در آزمون های مدارس نمره بسیار خوبی کسب می کنند. اما علت عدم قبولی آن ها در کنکور چیست؟ برای پاسخ به این سوال و برای مطالعه بیشتر درباره آموزشگاه کنکور در کرج این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

چرا نمی توانم در کنکور قبول شوم؟

ممکن است شما هم جزو دانش آموزانی باشید که دوران تحصیلی تان در مدرسه را با نمرات بسیار خوبی پشت سر گذرانده اید، اما نمی توانید از پس کنکور بربیایید. این مشکل می تواند علت های مختلفی داشته باشد. برای مثال ممکن است شما نتوانید به خوبی تست بزنید، سرعت تست زنی شما پایین باشد، منابع کنکوری را به خوبی نشناسید و هزاران دلیل ناشناخته دیگر. در این زمان است که شما باید برای شناسانی نقاط ضعف تان، از یک متخصص کمک بگیرید. متخصص در کنکور چه کیست؟ مشاوران تحصیلی. مشاوران تحصیلی می توانند تمام نقاط ضعف شما را شناسایی کنند و شما را به سمت اهداف تان سوق دهند.

چرا از مشاوران تحصیلی کمک بگیریم؟

تصور کنید قصد رفتن به یک جنگ را دارید. تمام سلاح ها و ادوات جنگی را نیز به همراه دارید. اما نمی دانید با چه برنامه و بر چه اساسی می توانید به دشمن حمله کنید. با این شرایط آیا امکان پیروزی خواهید داشت؟ خیر. نقش مشاور تحصیلی نیز همانند یک رهبر جنگ است. رهبری که چندین جنگ و جنگجو را دیده و تمام راه روش آن را فراگرفته است. بنابراین بهترین کسی که می تواند در مسیر موفقیت شما در کنکور (جنگ) به شما کمک کند، فردی ست که تمام پیچ و خم های این مسیر را بلد باشد. طی کردن مسیر موفقیت کنکور با مشاور تحصیلی کمی دشوار خواهد بود. مشاوران حتی می توانند موانع احتمالی سر راهتان را پیش بینی کنند تا شما بهتر بتوانید آن ها را پشت سر بگذارید.

بهترین مرکز مشاور تحصیلی در کرج

یکی از بهترین مراکز مشاوره ها در شهر کرج، آموزشگاه کنکوری پایدار است. موسسه پایدار علاوه بر این که هر ساله تعداد زیادی قبولی در کنکور سراسری دارد، می تواند دانش آموزان را در مسیر صحیح آموزش حرکت دهند. این آموزشگاه با بیش از 10 ساله سابقه تدریس دانش آموزان و آماده کردن آن ها برای کنکور، سعی کرده است تا با کمک بهترین مشاوران تحصیلی کرج، به پیشرفت دانش آموزان کمک کند. مشاورانی که می توانند شرایط تحصیلی شما را بطور کامل بررسی و سپس بهترین راه حل ها و روش ها را به شما یادآور شوند.

چرا مشاوران تحصیلی موسسه پایدار

چون؛

  • آن ها دارای حداقل ده سال سابقه تدریس و ارائه مشاوره های تحصیلی هستند. تجربه زیاد آن ها به شما کمک خواهد کرد تا حتی ریزترین نکات درباره کنکور را هم یاد بگیرید.
  • آن ها با صبوری کامل به تمام مشکلات شما گوش خواهند داد و سپس به دنبال راه حل خواهند گشت.
  • قیمت هر جلسه مشاره به نسبت مراکز دیگر بسیار مقرون بصرفه تر می باشد و شما می توانید خدماتی ارزنده در قبال پرداخت هزینه ای اندک دریافت کنید.
  • تمام نقاط ضعف و قوت شما در این جلسه شناخته خواهد شد.
  • بهترین منابع درسی به شما معرفی می شود.
  • می توانید جویای مباحث پرتکرار و پر تست شوید.
  • می توانند یک برنامه درسی بسیار قوی و دقیق را برای شما برنامه ریزی کنند.
  • بهترین و موثرترین راه حل ها به شما گزارش داده خواهد شد.
  • آن ها در تمام مراحل از آموزش شرایط ثبت نام در کنکور تا آخرین مرحله، دریافت کارنامه و رتبه نهایی کنکور، همراه شما خواهند بود.

انتخاب کلاس خصوصی و نقش مشاوره تحصیلی

در خیلی از موارد ما شاهد دانش آموزانی هستیم که به ما مراجعه می کنند تا در کلاس های خصوصی زیست شناسی یا کلاس های خصوصی ریاضی شرکت کنند. درحالی که بعد از انجام بررسی های لازم توسط مشاور تحصیلی، متوجه می شویم که آن ها اصلاً به کلاس خصوصی نیاز ندارند. بلکه تنها تکنیک های موفقیت در کنکور را نمی شناسند. بنابراین یکی از توصیه های جدی ما برای دانش آموزان این است که قبل از شرکت در هر کلاسی، چه کلاس های خصوصی و چه کلاس های گروهی، از مشاوران تحصیلی کمک بگیرند. مشاور تحصیلی ما شرایط و وضعیت تحصیلی آن ها را بررسی و به آن ها اعلام می کند تا آیا کلاس مناسب آن ها هست یا خیر. مشاوران در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا از پرداخت هزینه های اضافی و تلاف وقت تان جلوگیری شود. همانطور که می دانید، وقت در کنکور همانند طلا ارزشمند است.

بررسی کارنامه های ماهانه دانش آموز توسط مشاور تحصیلی

از دیگر خدمات بسیار مفیدی که مشاوران تحصیلی ما به شما دانش آموزان ارائه می هند، بررسی کامل ماهانه شما است. کارنامه ماهانه معمولاً همان کارنامه ای است که پس از آزمون های شبیه ساز کنکور به دانش آموز ارائه می شود. براساس این کارنامه ها، مشاوران به شما خواهند گفت که چه دروسی نیاز به تقویت و یا چه دروسی نیاز به مرور دارند. حتی می توانید از مشاورات تحصیلی بخواهید تا براساس کارنامه های ماهانه، برنامه تحصیلی دقیقی را ارائه کنند که متناسب با شرایط تحصیلی شما تنظیم شده باشند. بررسی کارنامه تنها به یک ماه مربوط نمی شود. بلکه شما باید در طی چندین ماه و بطور منظم توسط این ترفند بررسی شوید تا در صورت ایجاد خطا و ضعف در هر قسمت مطالعه، سریعاً برای رفع آن اقدام کنید.

جمع بندی

تصور نکنید که قبولی در کنکور یک امر نشدنی و غیرواقعی است. لازم است بدانید که قبولی در این آزمون می تواند از بسیاری از آزمون های دیگر حتی راحتتر هم باشد. تنها لازم است برای رسیدن به موفقیت و کسب رتبه دلخواه به سه نکته توجه کنید؛

  • تلاش
  • کمک گرفتن از افراد با تجربه
  • استفاده از منابع آموزشی صحیح

همین سه نکته بسیار ساده و آسان، می توانند پله های موفقیت شما به سمت رتبه دلخواه تان باشند. ما به همراه بهترین مشاوران تحصیلی کرج در آموزشگاه پایدار، آماده ارائه انواع خدمات آموزشی برای تمام دانش آموزان هستیم تا بلکه بتوانیم نقش مفیدی در رسیدن آن ها به رتبه دلخواه شان داشته باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰