۲۹ اسفند ۰۲

جزوه المپیاد شیمی

ثبت نام المپیاد شیمی پدیا دومین دوره آمادگی مرحله اول المپیاد شیمی

تاریخ برگزاری

پس از برگزاری موفق اولین دوره المپیاد آزمایشی سایت استاد حسین، همانطور که پیش‌تر وعده داده بودیم قصد داریم دومین دوره این آزمون را نیز برگزار کنیم.

هدف از برگزاری این آزمون‌های آزمایشی، آماده‌سازی شما عزیزان برای مرحله اول المپیاد شیمی سال 97 هست که در اون آزمون از بین حدود 50 هزار نفر شرکت کننده، حدود 2000 نفر پذیرفته میشن.

  • تاریخ برگزاری: پنجشنبه 97/10/27 و جمعه 97/10/28
  • هزینه شرکت در آزمون: 20 هزار تومان

شیوه برگزاری آزمون به صورت اینترنتی (غیرحضوری)

نحوه شرکت در آزمون هم خیلی ساده هست. شما اول عضو کانال سایت استاد حسین به آدرس ShimiPedia@ میشین و ضمن اطلاع از آخرین اخبار آزمون های المپیاد شیمی و شیمی کنکور سراسری، در روز آزمون (یعنی پنجشنبه 27 دی ماه حدود ساعت 4 بعد از ظهر) ما سوالات رو به صورت pdf در کانال قرار میدیم و شما شروع به حل سوالات می کنید.

شما تا ساعت 12 شب روز جمعه فرصت خواهید داشت که به سوالا جواب بدید و پاسخ گزینه های سوالات رو داخل یه کاغذ بنویسید و عکس بگیرید و از طریق تلگرام برای ما بفرستید (نام کاربری و جزئیات بیشتر تو کانال اعلام میشه) ما ظرف حدود دو الی سه روز پاسخنامه ها رو تصحیح و رتبه بندی ها رو انجام میدیم و برای تمام شرکت کننده ها کارنامه صادر می کنیم.

تعداد سوالات و منابع آزمون

این آزمون مثل مرحله اول المپیاد شیمی به صورت تستی و دارای 40 سوال چهار گزینه ای هستش. منابع آزمون هم خیلی مشخص و روشنه: شما باید به مباحث مطرح شده در سوالات مرحله اول 5 دوره گذشته (یعنی مرحله اول سال های 92 ، 93 ، 94 ، 95 و 96) تسلط پیدا کنید.

در آزمون دوره اول که آبان ماه برگزار شد، از مباحث ساختار اتم، جدول، ترکیبات یونی، پیوند کووالانسی، شیمی آلی و خواص مایعات و جامدات سوال اومد، و تو این آزمون نوبت سایر مباحث هست که این مباحث عبارتند از:

استوکیومتری (ترکیبات، واکنش‌ها، مخلوط‌ها، گازها و محلول‌ها)، گرماشیمی، ترمودینامیک، سینتیک شیمیایی، الکتروشیمی، تعادل شیمیایی و اسید و باز

شما بایستی به این مباحث در سطح 5 دوره اخیر تسلط داشته باشید؛ برای کمک به یادگیری این مباحث می‌تونید از کتاب وزین “چگونه مسائل شیمی را حل کنیم” (انتشارات فاطمی) هم کمک بگیرید.

برای دانلود سوالات مرحله اول المپیاد شیمی دوره های قبل به صورت کاملا رایگان، می تونید این صفحه از سایت استاد حسین رو ببینید: کلیک کنید

سوالات این آزمون به شدت شبیه سوالات 5 دوره اخیر خواهد بود! ضمناً هیچ سوال حفظی در آزمون مطرح نمیشه و بنابراین نیازی نیست متن کتاب های درسی نظام جدید یا قدیم رو مطالعه کنید. تمام سوالات مفهومی یا محاسباتی خواهند بود.

ضوابط و مقررات شرکت در آزمون

    1. هزینه شرکت در این آزمون، نفری 20 هزار تومان هست
    2. هنوز تعیین نشده که برای این آزمون چه جایزه‌ای در نظر خواهیم گرفت و به محض تصمیم‌گیری در کانال اطلاع رسانی خواهیم کرد.
    3. فقط دانش پژوهانی می تونن در آزمون شرکت کنن که در یکی از مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم، نهم، دهم یا یازدهم در رشته های ریاضی فیزیک یا تجربی مشغول به تحصیل باشند.

المپیاد آزمایشی مجازی

  1. دانش پژوهان دوازدهم (پیش دانشگاهی) مجاز به شرکت در آزمون نیستند.
  2. استفاده از کتاب یا جزوه، جدول تناوبی یا ماشین حساب مهندسی در حین آزمون مجاز هست. البته مدرسان ما سوالات رو به نحوی طراحی خواهند کرد که البته نیازی به جزوه یا کتاب یا جدول تناوبی نباشه. ولی حتما یه ماشین حساب مهندسی همراهتون باشه که مطمئناً در این آزمون زیاد به کارتون میاد!

همین حالا در آزمون ثبت نام کنید

برای شرکت در آزمون کافیه که فرم زیر رو به دقت پر کنید. توجه داشته باشید که اطلاعات واقعی و دقیقتون رو در فرم درج کنید و از نوشتن نام مستعار پرهیز کنید

ما در هیچ کجا نام و نام خانوادگی و درصدتون توی آزمون و رتبه‌ی نهایی شما رو افشا نخواهیم کرد و اطلاعات شما فقط نزد ما باقی می مونه و کارنامه‌ی شما به صورت عمومی منتشر نمیشه. بلکه فقط برای همون آدرسی در تلگرام که پاسخنامه رو باهاش برای ما ارسال می کنید فرستاده میشه.






سوالی دارید؟ تماس بگیرید

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تونید با شماره همراه 09337783020 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰