۰۹ فروردین ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

کلاس المپیاد شیمی در اصفهان کجا برگزار می شود؟

سوال کاربر شیمی‌پدیا Dlnz:

سلام ميخواستم بدونم ايا اگر كلاسي در اصفهان برگزار ميشه من از سال نهم اقدام كنم يا از سال دهم و نهم مطالعه شخصى داشته باشم؟؟؟؟

پاسخ مشاور تحصیلی:

سلام. تا جایی که بنده اطلاع دارم حتی در شهر تهران، هیچ موسسه ای به صورت منظم و در طول سال کلاسهای المپیاد شیمی برگزار نمی کند.
تنها کلاسهای المپیاد در کشور مدارس قوی استان ها هستند که برای دانش آموزان خودشان ممکن است کلاسهایی را در این زمینه برگزار کنند یا موسساتی از قبیل طلایی ها، آیریسک و رزمندگان هستند که کلاسهای المپیاد را به صورت دوره های محدود دو سه روزه (در فقط سه چهار مقطع در سال) و با فواصل زمانی طولانی مدت و هزینه های نسبتاً زیاد و غالباً با شرکت تعداد بسیار زیاد دانش آموز (که باعث کاهش راندمان می شود) برگزار می کنند که البته برای خیلی ها که امکان شرکت در کلاس دیگری را ندارند به هر ترتیب از هیچی شاید خیلی هم بهتر باشد!
در صورتی که کلاس المپیاد شیمی خاصی را در اصفهان سراغ دارید می توانید با توجه به هزینه های آن درباره اینکه در آن شرکت کنید یا خیر تصمیم بگیرید.
برای تماس با مشاوران و مدرسین المپیاد و کنکور سایت استاد حسین نیز می توانید همواره از این صفحه اقدام کنید:
www.shimipedia.ir/teaching/تدریس-شیمی-المپیاد-و-کنکور/

در صورتی که به هردلیل از برداشتن کلاس با یک مدرس المپیاد شیمی منصرف شدید، مطالعه شخصی تنها گزینه باقی مانده است که البته می تواند تا حدود زیادی هم موثر باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰