۰۹ فروردین ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

آیا بدون معلم المپیاد شیمی می توان موفق شد؟

سوال کاربر شیمی‌پدیا ترابی:

من رشته ریاضی و در مقطع دهم هستم. به شیمی خیلی علاقه دارم ولی چون در محل سکونتمان کلاس های المپیاد شیمی برگزار نمی شود اطرافیان پیشنهاد می دهند که در المپیاد ریاضی یا کامپیوتر شرکت کنم. به نظر شما بدون معلم المپیادی هم میتوان نتیجه خوبی را در المپیاد گرفت؟

پاسخ مشاور تحصیلی:

المپیاد شیمی یکی از تکنیکی ترین رشته های المپیادی است؛ این بدان معنی است که موفقیت در المپیاد شیمی بسیار وابسته به کلاس المپیاد است.
براین اساس بایستی بگوییم چنانچه کف خواسته شما از المپیاد شیمی کسب مدال است، شاید بدون معلم کار خیلی دشواری برای رسیدن به این هدف داشته باشید.
اما اگر المپیاد شیمی را با هدف تقویت درس شیمی کنکور میخوانید و البته گوشه چشمی هم به کسب مدال دارید، به علت اشتراکات بسیار زیاد المپیاد شیمی و شیمی کنکور، توصیه میشود در المپیاد شیمی شرکت کنید تا المپیادهای دیگر.

4/5 - (2 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

1 نظر

  1. سعیده

    سلام من کلاس دهم رشته تجربی هستم میخواستم بدونم من اگر المپیاد شیمی شرکت کنم و مدال طلا رو کسب کنم میتونم بدون کنکور و در همون سال در دانشگاهی که دوست دارم درس بخونم البته قبلش دیپلمم رو جهشی بخونم و بگیرم لطفا جوچابمو بدید

    سلام. برای مشاوره به http://hosein-chemist.ir/topic/consulting مراجعه کنید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰