۰۹ فروردین ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

موفقیت در المپیاد شیمی بدون شرکت در کلاس المپیاد

سوال کاربر شیمی‌پدیا مهدی:

سلام خسته نباشید ببخشید من مدرسه عادی درس میخونم و دهم هستم. من شهرستان هستم برام امکان نداره خیلی تو دوره های المپیاد شرکت کنم اما یکی دو باری شرکت کردم . به نظرتون شانس موفقیت دارم؟ کسی بوده با شرایط من مدال اورده باشه ؟
درضمن اشکالی نداره من منابع المپیاد شیمی رو برای کنکور مطالعه کنم؟؟؟ یعنی کتاب درسیو اصلا باز نکنم فقط مباحث المپیادی بخونم؟!

پاسخ مشاور تحصیلی:

سلام. در پاسخ به سوال اول باید عرض کنم که مشخصا غیرممکن نیست که کسی صرفا با مطالعه کامل تمام منابع و بدون شرکت در کلاس المپیاد، مدال کسب کنه، ولی بهرحال این احتمال خیلی پایین هست.
در پاسخ به سوال دوم لازم است بدانید بسیاری از مدرسان و مشاوران بر این عقیده هستند که شرکت در المپیاد شیمی به کسب درصد بهتر در شیمی کنکور کمک شایان توجهی میکند و رتبه های افراد المپیادی در کنکور، شاهدی بر این مدعاست.

امتیاز دهید

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

2 نظر

  1. امیر ایهان طاهری

    سلام .من مطالعه برای المپیادو از نهم شروع کردم و به گفته استادانی مطرح و در ازمون های مختلف وضعیت خوبی داشتم و جزو رتبه های برتر بودم اما امسال که دهم هستم مرحله یک قبول نشدم .من میتونم ادامه بدم و این صلاحه?

    سلام. برای مشاوره به http://hosein-chemist.ir/topic/consulting مراجعه کنید.

  2. سید امیر ایهان موسوی

    سلام من کلاس دهمم و از نهم مطالعه برای المپیاد را شروع کردم در اغلب ازمون ها جز رتبه های برتر بودم و از نظر استادان مطرح هم وضعیتم خوب بود اما این اواخر مدرسه اصلا همکاری نکرد و من مدتی است از مطالعه دور شدم(سه ماه)و حتی مرحله یک هم شرکت نکردم ایا صلاح است که پس از این به المپیاد خواندن ادامه دهم .ممنونم

    سلام. برای مشاوره به http://hosein-chemist.ir/topic/consulting مراجعه کنید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰