۰۴ اردیبهشت ۰۳

جزوه المپیاد شیمی

بدون مطالعه کتب دانشگاهی می شود مدال المپیاد شیمی گرفت؟

سوال کاربر شیمی‌پدیا امیر:

با عرض سلام و خسته نباشید
من هدفم قبولی مرحله دو المپیاد شیمی هست ولی با توجه به وقت کمی که دارم نمیتونم کتاب هایی مثل سولومونز ، موریسون ، هریس و … (که مربوط به دوره میشه) رو بخونم … از طرفی هم شنیدم شیمی الی و تجزیه ی مرحله ی دو در حد دوره هست … غیر از این کتاب هایی که گفتم ، همه ی منابع مفید دیگه رو میتونم بخونم ( همه منابعی که خودتون معرفی کردین رو میتونم بخونم البته کتابایی مثل سولومونز جزو منابع پیشنهادی شما نبود) حالا اگه این کتاب های مربوط به دوره رو نخونم شانس قبولی مرحله دو رو دارم؟؟ هدفم فقط مدال طلا نیست ..میخوام مدال بگیرم

پاسخ مشاور تحصیلی:

سلام. اگر هدفتان صرفاً کسب مدال است باید گفت بله احتمال موفقیت وجود دارد. ولی طبیعتاً با مطالعه کتب دانشگاهی و تخصصی شیمی قطعاً این شانس بیشتر خواهد بود.
با این حال می‌توانید بخش عمده‌ای از مباحث شیمی تخصصی را در حجم کم و به صورت فشرده و خودآموز در جزوه جامع المپیاد شیمی -که از طریق لینک زیر قابل سفارش است و برای افرادی با شرایط شما طراحی شده- مطالعه کنید:
www.shimipedia.ir/shop/جزوه-جامع-المپیاد-شیمی-استاد-زمانی-نسب/

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره جهت کلاس شیمی

با برنده مدال طلای المپیاد شیمی و استاد کنکور

  • شما می‌توانید جهت مشاورۀ شرکت در کلاس‌های شیمی کنکور، تقویتی و المپیاد شیمی با برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی به صورت مستقیم در تماس باشید!
  • فقط در تلگرام: HosseinZamaninasab@

مشاوره رایگان است!

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالات مرحله اول المپیاد شیمی

فهرست وسایل آزمایشگاه شیمی

سوالات مرحله دوم المپیاد شیمی
شرکت در کلاس برندۀ مدال طلای المپیاد شیمی کشوری ۰۹۳۳۷۷۸۳۰۲۰